reklama

Už mi je to jasné!

Konečne som to pochopil. Trápilo a zožieralo ma to už dlho a podarilo sa to až dnes. A len na základe jedného jediného článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 

Pýtate sa čo? Myšlienkové pochody a úroveň rozmýšľania nášho drahého premiéra. Dlho, veľmi dlho som nerozumel tomu, ako môže mať takú popularitu, ako si môže tak vymýšľať, zavádzať, neraz aj klamať, na jednej strane zveličovať chyby druhých a bagatelizovať tie svoje. Šikovne manipulovať verejnú mienku tak, aby LenOn vyzeral v očiach tých svojich ako novodobý Robin Hood. A teraz som to pochopil. Ako ináč, opäť len vďaka nemu. Sám mi to povedal. Inšpiruje ho ten najobjektívnejší denník. Jeho voličmi milovaný, uctievaný, jediný, ktorý sa približuje úrovni ich intelektu. Nový Čas. Naraz sa mraky roztrhali a ja konečne chápem. Povedz mi čo čítaš a ja ti poviem kto si. V tomto prípade doslova...

Michal Šimeček

Michal Šimeček

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvrdohlavý škorpión. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaŠportMoviesSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu